Hírek
Az Országgyűlés plenáris ülése

Budapest, 2013. december 4. Klinghammer István, az Emberi Erőforrások Minisztériuma felsőoktatásért felelős államtitkára napirend előtt felszólal az Országgyűlés plenáris ülésén 2013. december 4-én. Olvasd Tovább

Lődi Tamás, a WBO második magyar Európa-bajnoka

Békéscsaba, 2013. december 4. Lődi Tamás cirkálósúlyú bokszoló Békéscsabán 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Kézről kézre című színdarab bemutatója Miskolcon

Miskolc, 2013. december 4. Zayzon Zsolt (b) Hubertin, Kocsis Pál (k) Emile Renaux és Ullmann Mónika (j) Francine szerepében Georges Feydeau Kézről kézre című bohózatának próbáján a Miskolci Nemzeti Színházban 2013. december 3-án. Olvasd Tovább

A Johanna a máglyán című oratórium a Nemzeti Színházban

Budapest, 2013. november 27. Tompos Kátya (b, fent) Szent Johanna szerepében Paul Claudel - Arthur Honegger Johanna a máglyán című oratóriumának próbáján a budapesti Nemzeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

A Cabaret című musical Szolnokon

Szolnok, 2013. november 27. Horváth Gábor (b) Schultz, Kertész Marcella (k) Sally és Gombos Judit (j) Schneider szerepében John Kander- Fred Ebb - Joe Masteroff Cabaret című musicaljének próbáján a szolnoki Szigligeti Színházban 2013. november 26-án. Olvasd Tovább

A webáruház készítés fontosabb lépései

Webáruház készítés

Webáruház készítés

Egy profi webáruházat érdemes a netkreativ.hu szakembereivel megcsináltatni, mert az eredmény nem marad el. Annyira részletesen dolgozzák ki a tervet, hogy tökéletesen fog működni az egész. Nagy előnye, hogy számtalan termék rendelhető a weboldal tartalmához. A termékekhez több képet is fel lehet tenni. A képek formátuma mindig jpg kell legyen, előnézeti- és nagyított képet is kérhetünk. A webáruház készítés során annyira ügyesen lehet csoportosítani a termékeket, hogy azonnal megtaláljuk azt, amire szükségünk van. Egy terméket, akár akciós ár, listaár és viszonteladói ár alapján is lehet értékelni. Külön blokkot érdemes készíteni a legnézettebb vagy legjobban fogyó termékekről. Érdemes a nyitó oldalra kitenni, vagy a belső oldalak mindegyikén, mint egy állandó blokk. Célja az lenne, hogy ösztönözze a vásárlót arra, hogy megnézze ezeket a termékeket is. A legújabb és a legtöbbet nézett termékeket is ugyanígy lehetne értékesíteni, mint egy állandóan megjelenítendő blokkot. Ne hagyjuk ki ezeket az ösztönző elemeket.